måndag 3 maj 2010

If you had a bad day.

Idag var en sån dag då filmen kändes helt dålig. Jag bara kollade igenom den och kände ingenting, bara såg problemen och missarna som nu aldrig skulle kunna fixas. Och som jag kommer störa mig på framtills premiären, då jag förhoppningsvis kommer vakna till liv och se den med publik och älska den alldeles oändligt.

Vissa dagar kan jag bara inte se saker objektivt eller positivt. Ibland bestämmer jag mig bara för att jag ska koncentrera mig på det negativa, och så är det det enda jag tänker på. Jag hatar att det går utöver andra, när egentligen bara är besviken på mig själv så tror nog många att jag är onöjd med dem.

Jag hoppas imorgon är en bra dag. För imorgon ska jag göra några sista ljudändringar och sen ska det vara klappat och klart och då är det bara le stort och verka nöjd sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar