tisdag 30 mars 2010

Everything must come to an end.


Allt måste ju ta slut och det är jävligt bra att man har deadlines mot stora bolag som gör att man tvingas göra klart saker för uppenbarligen är jag värdelös på att göra det om inte under pistolhot eller av ekonomiska deadlines.

Men nu kommer verkligen allt på samma gång:

FÖRTEXTER
GRAFIK
3D
MUSIK (SCORE)
MUSIK (SOUNDTRACK)
LJUD
GRADEING
35MM-TEST
AFFISCH-FÖRSLAG
MARKNADSFÖRING
EFTERTEXTER

Och man går omkring och är lite stissig hela tiden, kan inte göra något konkret utan bara småpillar med saker. Det är sjukligt frustrerande. Men är man ett cp-stört kontrollfreak som jag är (och blanda ej ihop kontrollfreak med perfektionist - för det skulle jag aldrig kalla mig själv), så tar det ju också en jävla tid för att jag ska hålla på att kommentera och vara osäker och velig och vilja göra om hela tiden. Jag måste nog vara världshistoriens mest komplicerade människorna att samarbeta med. Möjligtvis tvåa efter Hitler.

1 kommentar:

  1. Hitler var inte så svår, han bara avrättade alla som inte ville samarbeta, så du kan nog va lugn med att du är svårast. puss B

    SvaraRadera